Ukoliko niste završili standardnu pripremu za početak promovisanja – www.costrategist.rs/priprema-za-saradnju
Zadatak uzajamna reklama obavljate kada Vaš profil sakupi 200 pratilaca.
Kontaktirajte aktivne instagram profile koji imaju približno pratilaca kao Vi i ponudite im uzajamnu reklamu. Ukoliko imate manje od 300 pratilaca – profili koje kontaktirate ne smeju imati više od 300 pratilaca.
Tabela sa granicama:
0-300
301-2000
2001-5000
5001-10.000
10.001-50.000
50.001-500.000
Uzajamna reklama znači da ćete Vi reklamirati profil kojem ste se javili i da će on Vas. Materijal za uzajamnu reklamu dobijate od Vašeg supervisor-a.
Uzajamna reklama se sastoji od post-a i storija sa slikom ili snimkom koji će pregledače podstaći da zaprate profil koji se reklamira. Obavezno je koristiti tag (@profil).
Svakodnevno trebate postaviti po 3 posta i 2 storija sa promotivnom slikom ili snimkom.
Svakodnevno zapratite 30 osoba sa vremenskim razmakom da ne dođe do suspendovanja naloga.
Možete više osoba zapraćivati ukoliko želite, to doprinosi Vama i Vašem napredovanju.